Tjohej!

Blev väckt 05.30 i morse av en glad liten prick. Är en aning trött och seg nu men jag tänkte ändå att jag skulle surfa runt lite och göra ett litet inlägg.

Var till Lotta i går kväll och hämtade mina underbara stämplar från hänglar & stänglar som hon inhandlat på mässan förra helgen. Jag sa till henne att jag kunde ju tänka mig ett par st eller så. Jag ville gärna ha flickan med vattenkannan och ett par till så var jag helt nöjd. Hon fick fria händer med andra ord.................. hm...... det var helt rätt gjort av mig! Jag tror att hon kom hem med ca 15-20 st. Ja man får då säga vad man vill, men jag hade då min lilla "mässa" i går kväll när jag fick se mina stämplar och sedan alla grejor hon inhandlat. Tusen gånger tack Lotta!!!! Nästa gång ska jag skicka med kreditkortet?!?!?!

I övrigt så har det varit dåligt med kortmakeriet på sistone - har lagt ut ett par kottar som jag gjorde för ett tag sen och nu börjar det klia i fingrarna. Var på C-Ohlson idag och köpte papepr och lite annat smått och gått. Får se om det blir lite tid över i kväll så kanske jag ska försöka göra något nytt för en gång skull. Har dock så många nya stämplar nu så jag vet inte vart jag ska börja. Härligt dilemma! 

I morgon ska jag och guben ut helt själva - mor o far ska sitta barnvakt. Ska bli härligt att gå ut och äta och må lite gått!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå! Glömde ju att fråga hur ni hade det i fredags?! Väntar och väntar på att få se dina nya kort här :)

2007-07-09 @ 15:55:15
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0