Snart dags att gå!

Har inte just skrivit något om min kära familj och då framförallt min underbara son som är
ca 10 mån. Nu är det i varje fall fullt ös!!!! Jag och min kära "gube" har det svettigt värre.
Vi går till jobbet för att "vila" upp oss lite. I morse hörde vi någon som spottade ut nappen,
ropade högt tills vi tittade upp och då reste han sig upp i spjälsängen! Snacka om att han
såg stolt ut!!!!!!!! Under dagen och gårdagen så har han också börjat krypa på knäna vilket
tyder på att nu är det snart spring i bena också. 

Annars så bor vi i en stor trea och tittar lite på hus när andan faller på. Inte så att vi letar men 
vi far iväg på de visningar som verkar intressanta. Vi delar för tillfället föräldraledigheten 50/50
vilket jag tycker är jättebra. Skönt att träffa lite andra människor också emellanåt sedan så längtar
man lite extra hem till sonen när man är på jobbet. Till hösten får vi se hur det blir men jag ska 
försöka att vara hemma så mycket som möjligt. 

Ja det var en massa på en gång det. Nu ska jag surfa runt lite på andra bloggar och titta på fina 
kort sen så är det natti natti!



  

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Va roligt å höra lite om din vardag vännen! =)
Dela gärna med dej mer utav detta! Alltid kul å läsa =)
Kraaaam Petra

2007-06-27 @ 00:05:36
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Linda Muhr

Tack för kommentaren i min blogg!
Vad mycket fint det fanns här..
Kram Linda

2007-06-27 @ 08:08:35
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Lotta

Ååå - vilken liten kille, som reser sig upp! Snart är han uppe och springer för fullt! Har mailat en hel hög med stuglänkar till dig förresten :)
// Lotta

2007-06-27 @ 23:37:41
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Maritta

Det här är ju jättekul!
mamma

2007-06-28 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0