Hej hopp!

Har haft fullt upp med att göra kort så det ser ut som ett bombnedslag hemma. Skulle behöva ha ett extra rum för mina pysselgrejor, och nu har jag beställt mer!!! Tyckte det var dags att investera i en skärmaskin - då kanske inte varje kort tar en dag att göra?

Har gjort lite kort på beställning, ska försöka lägga ut några - har inte haft tid att fota av alla. Idag var jag och Victor och hälsade på Maja som är ca en och en halv månad yngre än Victor. Victor har förresten börjat krypa så han for runt där på golvet och provade alla leksaker som Maja har. Det var speciellt en elefant där som lät fint?!

Nä nu ska jag gå och pyssla lite och natta lille Victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0