18 - årsdag!


Här är ett kort som jag gav bort till min brors dotter när hon fyllde 18 år i början på juni!
Jag blev faktiskt riktigt nöjd men hoppas ännu mer att hon blev nöjd med innehållet i kortet?!?!!



Har användt mig av de underbara mönsterpapperna från Collage Press, blommor från Prima och rosor med lite glimmermist så klart. Den lila muffinsen är från en vinst i Umeå, tyckte den passade in på kortet. För övrigt så har jag "duttat" en hel del med Pearl Maker - min nya favorit!

Ha det gött i värmen. Själv är jag förkyld men det ska väl snart gå över bara det blir lite svalare ute!

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Kan ju säga att hon blev supernöjd med innehållet i kortet.

2009-06-29 @ 09:41:13
Postat av: Caroline

Jag älskar kortet, det är jättefint! :D Det står på mitt skrivbord så jag ser det när jag sitter vid datorn. Och självklart är jag överlycklig för innehållet!!! :D

2009-06-29 @ 10:51:05
URL: http://ljusterdal.blogg.se/
Postat av: Carin

Tjusigt! :D Rosa och brunt är snyggt! :D

2009-06-30 @ 23:16:14
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0