Blogg och Träning

Ja inte har jag något nytt kort att visa, funderar på om man skulle pröva att göra en LO?!!?...hm...det kan ju vara kul att prova i alla fall. Ska leta rätt på några kort och sen så.
Har tagit bort min förklarande text till en del av mina länkar eftersom jag inte alltid hinner med (eller glömmer) att skirva några ord om länken. Nog om detta!

Jag har ju börjat mitt nya liv som det alltid heter! Jag tränar och äter lite GI-mat och så. Började i måndags och har faktiskt gjort en del GI-rätter, gått stavgång 3 mornar tidigt,runt 7-snåret eftersom jag då hinner med en runda innan guben måste på jobbet. Vad gjorde vi då i går kväll? Jo vi grillade grillspett med smör och smarrig potatis och såser.Mums. Man måste ju få synda lite i bland!!! Idag har jag varit ute och gått i över 2 timmar med barnvagn och vad händer då?! (Observera att det var stavgång på morgonen också) Jag blir supertrött runt middagstid och då far vi och köper oxfile pizza! Snacka om att det var gott. Så var det med den nyttiga veckan!

Ska dock försöka lägga mig lite tidigare idag så jag säger godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Kortmanitove

Hei! Ville bare takke for at du la igjen en kommentar i bloggen min, slik at jeg kunne finne frem til din side... Koselig at du liker kortene jeg lager. Nå har jeg sittet og kikket på din "slide" her på bloggen din og har sett så mye fint! Du har noen skikkelig fine ideer, med bånd, farger og sammensetninger som jeg aldri har sett før. Nå fikk jeg masse inspirasjon!
Kommer nok til å følge med når du legger inn fremtidige små kunstverk... og takk for den ære å bli "tatt", setter stor pris på det.
Tove

2007-08-25 @ 00:36:11
URL: http://kortmanitove.blogspot.com
Postat av: Inger Marie

Heisann!!
Tusen tusen takk for mega hyggelig melding i bloggen min, ble så utrolig glad :)
Jeg gleder meg virkelig til å følge med i bloggen din, det ku kortet du har laget var utrolig stilig!
Ha en flott dag!
Klem fra Inger Marie

Postat av: SusanneSj

Vad duktig du är som kör GI. Själv körde jag det nästan i ett år, inte stenhårt hela tiden. Men man mår faktiskt så mycket bättre, "tänker" fortfarande lite GI.
Lycka till!
Kram

2007-08-29 @ 21:27:58
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: annakarin

Hej
Ha så roligt i STHLM. Vilket fint kort till Norge. Supercoolt. Kramar till lille Viktor.

2007-08-31 @ 09:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0