Brev-kille

Har varit och jobbat nu på kvällen så jag har inte hunnit pysslat något som jag tänkt. Trodde jag skulle jobba hemifrån lite under dagen medans V sov men ki fick jag. Han sov mindre än en timme på förmiddagen, han som senaste tiden har sovit två gånger per dag och ca en till två timmar i stöten.

Hittade dock ett litet kort som jag inte laddat upp tidigare, fortsatte med min brev iden och tänkte att jag skulle göra ett lite mer "killigt" kort. Älskar papperet och stämpeln. Har gjort lite ränder på byxorna också för skojs skull. Tänkte nu att jag skulle vara med i en skiss-tävling för första gången - om jag hinner?! Ska vara klart den 17:e så vi får se.....


Brev-kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0