Utmaning

Ja det är inte lätt för en annan att skicka vidare utmaningen till 5 personer, de flesta är ju redan tagen eller har blivit det flera gånger. Sedan så känner jag inte så många som har en egen blogg och det är väl lite vitsen med det hela vad jag förstår. Men efter mycket funderade så har jag kommit fram till följande personer som jag vill "tagga" eftersom de är underbara kortmakare allihop. Är ständigt in på deras bloggar för att bara beundra....tycker nog att mitt pysslande blir lite lidande eftersom jag ibland hellre sitter vid datorn och kollar in deras alster i stället för att göra egna!!!

Pyssellotta
 -gör jättefina kort med otroligt fina detaljer, kär vän och kompanjon!
Pysselrutan -ny bloggare som gör många och fina kort!  
Cards of Maria -härliga tekniker med roliga motiv och upplägg på korten!  
Tove  -Jättemysiga och härliga kort.   
Lisa - härliga färger och underbara kort!

Nu må jag gå och natta mig så jag orkar upp vid fem snåret när lillgrabben vaknar! Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Cards of Maria

*rodnar* Tack så mycket. =0)
Måste bara fråga... Är detta den "rosa skylten" (Rocking Girl Blogger) eller den "lila skylten" (Bumper eller vad det står har inte glasögonen på mig just nu *fniss*)
Om det är den lila skylten, hur går man till väga då? (okunnig)
Tackar än en gång för att du valde mig.
Gillar dina kort också, de är humoristiska och söta.
*vink vink*
Maria

2007-08-24 @ 11:19:18
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Cards of Maria

I think I got it *blink*
=0)
/Maria

2007-08-24 @ 11:33:32
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Inger Marie

Heisann!!
Nå har jeg tittet i bloggen din og må bare si at du lager utrolig flotte kort. Likte kukortet ditt kjempe godt.
Ha en strålende helg!!
Klem fra Inger Marie

Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

OJ, vilken ära!! Tack för uppmärksamheten!
Vi ses snart igen!
Kram från Lisa

2007-09-05 @ 21:26:20
URL: http://lisamattias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0