"Flicka med bok"

Ja nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen!!!! Förra helgen had vi en scrap- och kortmara i dagarna två och detta är vad jag hann med! Vi hade premiär för butiken och mellan allt spring med den och kaffekokningen så blev det i alla fall ett litet kort.




Jag har använt baksidan på några cratepapper, Stämpeln är från Space Age Design som vi säljer i butiken, har "kladdat" dit lite små ringar på fotöljen - fortsatte med det och klippte ur några som jag har satt på 3D-kuddar.
Ja kortet blev lite konstigt men jag hann aldrig sitta någon längre stund och "påta" på med det.

Nu håller jag för fullt på med en receptbok - ska försöka ge mig på akvareller i helgen! Längtar att testa!!!
På måndag kör butiken också igång och vi håller på att ta hem lite nya grejor från USA nu så kika in på Insperationsbloggen - det kommer lite info under helgen!




Kommentarer
Postat av: Inger Marie

Hei på deg!!

Syns kortet ditt ble kjempe stilig.
Likte utrolig godt det stempelet og de ringene gjorde seg virkelig på kortet.
Gleder meg til å se hva du får malt med akvarell..

Ha en fin kveld!

Klem fra Inger Marie

Postat av: SusanneSj

Oj oj oj, vilket underbart kort. Du är helt otroligt på att göra krot Sara. Fåtöljen är grymt snygg!
Kram

2007-10-14 @ 18:05:39
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: elisabeth

Hei hei
ja jeg synes også kortet var kjempe fint;)
ha en fin kveld
klem fra elisabeth

2007-10-15 @ 22:50:43
URL: http://elisabeths-kortoglitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0