På G....

Har varit lite dålig att uppdatera här men det ska nog bli lite bättring med det. Dygnets alla timmar räcker inte alltid till men nu när hösten börjar närma sig så kommer det nog att bli lite lugnare?!?! Om inte annat så kommer pysselsuget att stegra sig tills man bara MÅSTE pyssla!

Jag har dock pysslat lite - de ligger fotade i min kamera så det tar längre än normalt för mig att ladda upp dem. Ska även iväg på bröllop till helgen så då måste jag ju göra ett kort! Funderar och funderar vad jag ska hitta på! På fredag åker vi så på torsdag kväll måste jag vara klar! HJÄLP! I värsta fall får jag fara och köpa ett?  Absolut INTE - då ska jag vara himla dålig om jag inte ska få till ett kort! hii,hi

Nä nu är det dags för John Blund - en hård dag i morgon så det är bäst att få några timmars sömn.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0