Mönsterpapper

För ett tag sedan så hade jag en tävling på vårat forum där man skulle ha minst 5 mönsterpapper med. Jag blev inspirerad och lyckades faktiskt få med 5 st jag också!!! Ville även försöka hitta på lite nytt med lite mer glada färger än jag normalt "jobbar" med. Här är resultatet:






Mönsterpapper: Pink Paisle, Graphic45, Paper Trunk  (ur olika kollektioner.)
Övrigt: Floss, 3-D lack, stickles, silverring, spets och thickers.

Kortet på Victor är tagit på väg hem från vår semester i Trondheim nu i somras. Gillar fägererna på kortet!

Kommentarer
Postat av: Carin

Heeej!



Jättefin LO!!! Kul med så många mönsterpapper! :D

Gillar silverringen runt trädgrenen skarpt! 8)

2008-12-07 @ 21:18:45
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: PysselLotta

Men så fiiiin - en underbar LO Sara - gillar de många lagren med papper, ger en häftig 3D-känsla!

Kram Lotta

2008-12-08 @ 11:04:58
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0