Morkarla

Ja nu har Lotta och jag äntligen varit iväg på en alldeles egen pysselträff!! Vi var då tvungen att åka ända ner till Morkarla som ligger ca 8 mil söder om Gävle. Sagt och gjort så packade vi bilen full och körde ner i fredags. Träffen började på lördag redan kl. 09.00 så vi ville åka en dag i förväg för att vara på plats när det började! Vi var ca 35 deltagare och Hänglar & Stänglar var bla där så nog blev det lite shopping också!!!

Vi träffade supertrevliga" Tussan "och " Fröken Hamster " som ordnade träffen och som de hade ordnat sen! Massor med roliga tävlingar, kanongod mat, fika, massor med priser och sen var de så snälla att vi fick sova där även på fredagen. TUSEN TACK TJEJER!

Nu till pysslandet! Vi fick ett tävlingskit och sen fanns det flera tävlingar som man kunde delta i. Vi hade sedan på oss mellan kl. 09.00 och 21.00 att skapa en massa bidrag till tävlingarna. Strax innan lunch annonserades det ut en extra tävling för de som ville - och det vill ju jag! Man skulle då skapa nånting på endast 40 minuter och här blev mitt bidrag.......i all hast.



snabbp

Sen så har jag gjort några saker till ett kort och en LO som jag tävlade med men de har jag inte fotat än. (Går inget bra att skanna) så det kommer så snart jag gjort det.

Men jag tänkte lägga ut lite annat som jag gjorde under träfen. Bla ett kort med en kille från de nya stämplarna från Hänglar & Stänglar som släpptes under Morkarla träffen. Såååååååå underbara! Här kommer det:


grönt

Papper: Rouge de Garance
Stämpel: Hänglar & Stänglar så klart, Gel-a-Tins.
Övrigt: Promarkers, västen är urklippt från ett papper, chalks, brads Bo Bunny, organza band, 3-D lack, Sakura vit.


och baksidan..............................


kille i grönt

Visst är stämpeln söt! Fast jag var inte sur när jag gjorde kortet...jag var GLAD eftersom jag fått pyssla en hel helg!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad mycket fina kort du gjorde....vilken dröm att komma iväg på träff så där.=)
Kram vännen!

2008-02-27 @ 17:46:08
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Belit

Verkar som du och syster hade det trevligt där nere.
Härliga kort du har gjort oxå, den där pojken på månen var riktigt häftig!

2008-02-28 @ 17:36:17
URL: http://eponascrapping.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

WOW!! vilka superfina kort du gjort!! Fint prickig du gjorde John Blund! =D
Låter som ni hade en toppenhelg!!
Många kramar Petra

2008-02-28 @ 23:33:13
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Articsisters

Ljuvliga kort du har gjort.

2008-03-02 @ 12:32:52
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: Inger Marie

Så herlige kort du har laget. John Blund er jo bare sååå søt.

Ha en flott kveld

Klem fra Inger Marie

Postat av: Inger Marie

Glemte å si at stempelet heter sarah, men det er ikke i salg mer.
Jeg har bare vært så heldig å få noen trykk tilsendt. Men de er jo bare såååå søte.

Klem fra Inger Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0