Bröllop

Här kommer ett bröllopskort som jag gjorde i går kväll när vi var ett gäng som satt och pysslade. Kortet är cremefärgat varför det är svårt att scanna det med bra resultat.


Bröllop

Papper: Maja Design´s härliga papper med rosor. Så himla fint!
Stämplar: Hänglar & Stänglar samt i kanterna har jag stämplat och embossat med stämplar från Stempelglede.
Färger: Promarker så klart och sen har jag färglagt med MCP-teknik. Chalks runt kanterna, på kinderna och blommorna.
Övrigt: 3-D lack på bladen och på delar av brudparet. Band i cremefärg med guldkant. Pärlor som är självhäftande som jag satt i blommorna och i en del av rosorna.

Tja det var väl allt! Är såå glad att jag äntligen blev färdig med ett kort. Hoppas nu bara att brudparet gillar det!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Meeeeen vad vackert!! 0_o

2008-03-20 @ 09:35:45
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Lotta

Det blev verkligen fint Sara - och rätt "lyxiga" känsla över det som det skall vara när det är ett kort till ett bröllop tycker jag. Underbart!
GLAD PÅSK!!!

2008-03-20 @ 14:02:19
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Ett super tjusigt bröllopskort.
Glad påsk från oss

2008-03-20 @ 15:53:04
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Annakarin

Tusen tack för kortet. Jobbarkompisarna tyckte att de var supertjusigt. Nu hoppas vi att brudparet blir lika nöjda

2008-03-20 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0