Påskharar

Här kommer ett litet påskkort som jag gjorde igår kväll, blev så inspirerad av alla BG papper så jag var bara tvungen att pyssla lite! Stämpeln med hararna är ju bara såååå söt - om jag bara hade hunnit gjort lite fler påskkort med dem!!!!!


Påskharar

Cardstock: Petunia
Mönsterpapper: BG-Luscious och Attractive.
Kaninerna är målade med glimmer chalks och korgen, morötterna och ägget med promarkers. Fluid chalks har jag använt runt alla kanter, sugercoated brads - pastell (som glimmar) har jag satt på den ena fjärilen.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Superläckert!
Ditt bröllopskort var kanonfint.
Kram o ha bra

2008-03-24 @ 20:00:02
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0