Inget pysslande!

Nu har det varit dåligt med pysslandet! Har dock fått lite nya grejor som jag beställt - framförallt baziller som jag haft helt slut på. Ska se vad jag kan åstadkomma närmaste dagarna?! I dag har jag försökt att städa lite emellan blöjbyte och buslekar! Vi ska träffas vi i vår föräldragrupp hos oss imorgon - hoppas det är skapligt väder så man kan vara ute?! Antagligen inte med min tur, men man får se det possitiva - det blir städat istället.

Har suttit och kikat runt på olika bloggar - halleluleja vad mycket fint det finns! Blir inspirerad att sätta mig en stund men klockan börjar bli lite väl mycket. Lillkillen lär nog vakna tidigt i morgon. Han har förresten kört mycket bil de senaste dagarna vilket resulterat  i att han också gör "brum-ljud" när han sover!!! Underbart !

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0