Inspirerad

Har gått och haft ett jättesug efter att pyssla hela dagen! Tycker det är så roligt att se att det är en del som hittar hit till min lilla blog. Fick se att jag fanns med på kortifokus blogg - vad kul och tack för det!

Jag fått hem lite nytt papper som jag funderat lite på. Tänkte jag skulle göra ett bröllopskort av ett jättefint papper jag har och det skulle gå i brunt och vinrött för ovanlighetens skull. Så här blev det:

Dvs det blev ett blå-prickigt kort i stället med det underbara biet. Jag ska försöka att göra kort med andra stämplar men jag gillar verkligen att färglägga och använda lilla biet!! (Bröllopskortet får vänta tills jag kommer på något bättre).


Kommentarer
Postat av: Mariante/Vaniljmamman

hejsan hej!
Här kommer jag insvepandes....släpandes på en stor solros, minst en meter hög eller 2, vassego den är bara till dej för rara ord i min blodd!
Nu finns där nytt att läsa
Välkommen!
Passar på att önska en skön kväll!

2007-08-20 @ 15:29:57
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se
Postat av: Anneli

Tack för de tusen kramarna!! Värmande!!
krAM Anneli

2007-08-20 @ 20:04:56
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0