Mässa

Hej hopp! Har inte haft tid att varken pyssla eller göra något vettigt inlägg! Har bara snabbt kikat runt på andras bloggar. Har sett så mycket fint! Kolla in några av mina länkar så får ni se själv!

Nu håller jag på att packa min lilla väska, alltid lika jobbigt när man ska åka bort. Vad ska man ta med sig? - blir det kallt eller varmt - jag har inget som passar....ja man kan hålla på hur länge som helst. Min GI går det lite si så där med men motionen fortsätter jag med. Långpromenader, stavgång och i går sprang jag till och med. 

Nog om detta!!!! Vart är det då jag ska fara??? Jo till Stockholm och Formex-mässan. Det ska bli jättekul! Är dock första gången som jag är borta från lill pojken så det är lite mixade känslor just nu. Kommer hem på söndag så det är ju inte allt för länge. (intalar jag mig) 

Vad ska jag då göra på Formex-mässan? Ja det får ni kanske se lite senare!?!?! Återkommer med nyheter efter helgen! (PS Det är jag och pyssellotta som åker och det har givetvis med kort och scrapbookning att göra!!!)

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vad kul att gå på den mässan.
Ha det såååå superkul och fortsatt lycka till med GI.
Kram

2007-08-30 @ 21:43:29
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0