Julkort

Jag har suttit och pysslat lite framför TV:n i kväll och kände att jag hade lite julkort kvar att göra. Här är Tilda med krans som är sååå gullig och framför allt rolig att färglägga. Jag har embossat henne innan jag målade men det syns inte riktigt. Hela kortet glittrar i verkligheten och på blommorna är det glitter också. Papper - Crate Paper och sedan har jag dekorerat lite med organzaband. Tja i övrigt så blev det inte mer än ett kort i kväll. Har ju kikat på "The Pirates of Carribian" som är riktigt spännande och bra och då kan man inte göra så många kort. 


Julkort

Tänk nu är det bara ca en vecka kvar till jul!!!! Det ska bli så kul för det är egentligen första julen då Victor är lite mer medveten om saker och ting (han är 1 år och ca 4 mån) Vi ska även ha julgran här hemma för första gången och i morgon är det tänkt att den ska "upp". Så det är väl dags att gå och lägga sig så man orkar ut och hugga en julgran!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket underbart kort.
Det är speciellt med jul när man har små barn....våra är utflugna men jag vill ha julgran och allt som vanligt.
Hade tänkt ta fram granen i helgen men vi har legat sjuka och jag har fortfarande feber så det får bli någon dag till veckan.
Kan tänka mig att lillkillen kommer att vara nyfiken på alla fina kulor och glitter.=)
Kram!

2007-12-16 @ 19:26:43
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Annakarin

Fint kort.Spännande med Victor nu i jul. Vi syns på Åsen på julafton om inte förr.

2007-12-16 @ 20:46:52
Postat av: Pickles/TesaB

Härligt kort - banden är jättefina! Och visst är det så mycket roligare med jul när man har barn! Allt fix och pynt och julklappar! Och TOMTE! Gäller att hänga julgranskulorna högt i år då kan jag tänka :)

2007-12-16 @ 21:47:50
URL: http://tesasscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0