Tackkort Dop

Tackkort Dop

Här är en variant av tackkort som jag skickade ut när Victor hade döpts. Då jag själv inte har så många stämplar än så fick jag hjälp av "Pyssellotta" med de små råttorna. Hon stämplade upp ett helt gäng som jag sedan färglade i olika färger med Tilda pennor. Tusen tack för det! Hjärtat är stämplat och målat med Tilda pennor och Pearl Touch samt Metal Gloss. De sistnämda ger en fin upphöjning på kortet. Har även stämplat lite bakgrund med silver och blå stämpel från Syssla. Har skaffat mig en favorit bland band och liknande - vaxad lintråd! Kanonbra att jobba med.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Vilka underbara kort! Pearl Touch och Metal Gloss ligger farligt högt på önskelistan just nu :)

2007-03-19 @ 13:58:25
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0