Beställningskort

Hej hopp!

Nu har jag och Lotta suttit och pysslat nästan en hel söndag för att få ihop lite kort. Insåg då att jag har alldeles för lite grejer för att få till något bra. Sagt och gjort så beställda jag nya grejor på söndagskvällen. Väntar otåligt på att de ska komma!!! Har bland annat beställt en hel del nya papper och en skärmaskin!! Hur kan man vara utan skärmaskin - hopplöst att få korten rakt.

Ovan kommer ett litet kort som jag gjorde för ett tag sedan på ett litet brudpar som har gift sig nu i maj. Ska försöka återkomma med fler kort i morgon.

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Va fina kort du har gjort. Bröllopsparet blev nöjda med kortet. Har du något kort till Caroline när hon fyller och slutar 9:an.
skärmaskinen bra?

2007-05-30 @ 11:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0