Förkyld

Dras med en rejäl förkylning som aldrig verkar vilja släppa! Blir tokig snart......... Fullt upp på jobbet, i webbutiken och vi har massor som vi ska göra inför julmarknaden på Jamtli nästa helg. Jagh har lyckats få till endast 5 julkort! Det går ju inte riktigt ihop då vi ska stå i dagarna tre!!! Bara man känner sig lite piggare så kanske det lossnar och jag bara sprutar ut julkort.(?)

Ska lägga in lite nya kort som jag gjorde under vår "pyssle-mara" i morgon. Har inte hunnit tagit någon bild än. Jag gjorde en skiss-utmaning så då var jag ju tvungen att göra ett exempel på det och så gjorde jag ett julkort med lite inspiration från Ingrid. Tack för att du har så fina ideér på kort - jag blev mycket inspirerad!

Har fått en fråga om länken till dopklänningen.....här kommer den: stampington Hoppas ni hittar några fina mallar!!!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Krya på dig Sara!
Kramis

2007-11-29 @ 19:58:42
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0