God Jul

Ja nu har även jag lyckats åstadkomma något litet pyssel!? Jag ville göra något "juligt" och gärna med lite orange/rött papper. Har här provat att måla med akvareller på den supergulliga Tilda på paket. Jag passade också på att prova våra nya Chipboardletters som finns i butiken www.brunkullan.se och det här blev resultatet:



God Jul


Papper: My Minds Eye, Crate Paper, Bazzill
Stämpel: Magnolia - "Vintriga Tilda på paket"
Färger: Har färglagt med Tilda med akvareller och ansiktet med promarker "Blush" i ansiktet, torrchalks på kinderna och fluid chalks i kanterna på papperen.
Övrigt: Chippboardletter - G, QuicKutz utstansade stjärnor, glitterlim, band - "Diamant-Guld", 3-D kuddar.
Julkulorna har jag klippt till själv.

Nästa projekt blir att göra julpåsar?!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för besöket hos mig! Oj så snyggt du färglägger! Jättefina alstar i din blogg :_)

2007-10-31 @ 19:31:55
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Carina

Kjempeflotte kort du har laget! Jeg kommer nok innom her igjen!

2007-10-31 @ 19:47:01
URL: http://caia.sprayblogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0