Apan Otto med paket

Här kommer ett litet kort som jag gjort nu ikväll med material från Brunkullan Scrap & Card  - min och Lottas nya butik! Jag har använt mig av papper från Crate Paper och stämpeln är från Octoberstamps. Visst är Otto gullig!?!
Har färglagt med Manga -pennor , chalkat på papperskanterna - som vanligt. Jag har även målat mönster på paketen - alltid roligt att lägga till en egen detalj!

Sov Gott!

P.S nu går det snart att kika in på vår inspirationsblogg - Brunkullan Scrap & Card 

Kommentarer
Postat av: Anita Hagen

Utrolig lekkert kort. Herlig og sjarmerende motiv.
Gratulerer så mye med åpningen av inspirasjonsbloggen. Her kommer jeg garantert til å titte innom ofte! Masse masse lykke til med driften.
Klem Anita

2007-09-23 @ 22:50:19
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0