Årets första beställningskort!

Här är årets första kort - ÄNTLIGEN! Fick en beställning på ett blått kort till en som fyllde 60 år så då var det bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång. Känns att man inte pysslat på ett tag för det tog ett tag innan man kom i gång. Fick använda mitt nya Diesel alfabet och i morgon så tror jag att jag även får skuggorna till dom - HURRA!


I övrigt så är det ett gammalt papper, julstämpel från Hänglar&Stänglar  (det enda kortet jag gjort med den stämpeln då jag köpte den väldigt sent). Jag har färglagt med promarker och målat med lite vit skaura penna på motivet.  Håller på med ett nytt kort nu som jag ska försöka göra klart i morgon. I övrigt så sitter jag och laddar upp alla nyheter som kommer till butiken - så håll utkik!!!!


Årets första beställningskort!


Julen var härlig om man bortser från att hela familjen låg i magsjuka veckan före jul!?! Det blev inga kakor bakade här inte. Nä nu börjar ögonen gå i kors!

Natti


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jättefint kort - härliga färger! :D

2008-01-11 @ 12:31:54
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med spännande nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och USA

Tacksam om du kunne tänka dig att lägga till en länka för Onlineshops.no på din blogg.

Tackar dig i förhand!

2008-01-11 @ 13:21:22
URL: http://www.onlineshops.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0