Nya stämplar från Magnolia.

Jag har faktiskt suttit och pysslat lite den senaste tiden men inte fotat allt och laddat in i datorn. Men det kommer snart! I kväll har jag dock dammat av den gamla scannern och scannat in en bild på en av de nya Magnolia stämplarna som finns i butiken nu. När jag skulle gå och lägga mig så slogs jag av tanken på den nya stämpeln så det var bara att "bända" upp ögonlocken och sätta sig i halvmörkret och pyssla lite!


Jag har använt mig av promarkers först och sen gjort skuggning med mina Polychromospennor (MCP-teknik).
Färger på promarker: Rose Pink, Pastel blue, Cocao, Sandstone, Cool grey 2, Blossom.

Nä nu är det dags för nattugglan att lägga sig.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0