Skisstävling

Så nu har jag gjort mitt lilla bidrag till Dr.Ninas skisstävling. (OBS - om ni vill vara med så får ni skynda er - senast den 4:e januari 2009 kl 23:59 är det som gäller! )
Jag tycker alltid det är roligt att göra kort eller LO:s efter skisser men det känns som jag legat av mig lite under julen men ett litet bidrag fick jag i alla fall till!

Nedan är skissen:



Och här är min tolkning:



Fotograferingen blev inget bra eftersom jag glömde fota idag men vad gör väl det då vi hann inventera en massa i butiken idag! Skickar en liten hälsning till Lotta, Carin och Anna  -
BRA JOBBAT TJEJER!

..........................................................................................................................................................................................................................


Har tänkt att vara med i Dr. Ninas skisstävling. Har gjort ett kort men jag måste nog fota det för i scannern blev det inget bra. Kommer snart......

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

God fortsättning.



Vilka vackra ljus du gjort nedan, urtjusiga.



Det var julnumret. Men ärligt, det var verkligen inte fint. Sedan är det svårt att få fram vinrött när man fotar eller scannar.



kram o trevlig helg

2009-01-03 @ 09:01:29
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh! Superfint!! Tack för att du ville vara med och leka, vännen! :D

2009-01-04 @ 21:46:27
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Annakarin

Snyggt

2009-01-05 @ 13:49:26
Postat av: Carin

Heeej!



Snyggt kort! :D Och det är ännu finare i verkligheten! :) Typiskt att det ska vara så svårt att fotografera! Hehe! Och tänk att inventeringen är klar! =) HURRA! Så skönt!

Ha det fint! Kram!

2009-01-05 @ 16:37:36
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0