Pysselträff i Umeå 23-24 maj

Häpna och hör  - jag har varit på pysselträff och bara pysslat en hel helg! Först av allt - superduper bra ordnat av tjejerna i Umeå - Wih och Madde!Tack för en trevlig helg - jag kommer nästa gång!

Sedan så måste jag säga att jag hade riktigt trevlig med Gunilla - mitt ressällskap och Hanna som satt bredvid oss och pysslade under helgen. Vi var också väldigt flitiga - när vi kunde koncentrera oss vill säga?!??!?!! Ni förstår vad jag menar!( hehe)

Åhhh jag höll på glömma - (inte!) - jag fick också tillfälla att träffa båda Wih och Tettiz som är DT hos oss. Vilka underbara tjejer det är. Första gången jag träffade Tettiz och hon var så go och glad som man föreställt sig. Kul att äntligen få träffas IRL! Det ska bli fler gånger och med fler i DT gänget får jag hoppas!

Nu över till vad jag gjorde i två dagar! Tja.....jag fick till 5 st alster och det tycker jag var kanon! Först ut är ett enkelt kort som jag gjorde på "fem röda" innan inlämning och med det som jag lade ner minst tid på vann jag ett 2:a pris. Tror det var papperet som gjorde det.




Sedan så gjorde jag ett kort till mor - en av utmaningarna under helgen. Vann inget så klart men jag hade roligt när jag gjorde det!



Det var allt för nu men laddar snart upp de andra också.......

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hej Sara!



Det verkar aldrig sluta att regna här, så jag blir med, om det blir en pysselträff. Har också bokat in mig på kursen den 18 juni, ska bli jättetrevligt eftersom Peggy är så duktig och inspirerande.



Jag håller med om att det var riktigt trevligt i Umeå. Så det kommer att bli fler stora träffar jag kommer att åka på:)



Kram

Gunsan

2009-06-13 @ 10:36:37
URL: http://gunsan71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0